Saturday, 11 September 2010

gray day

I have promied myself that I wont whine in this blog, that I really should focus on positive stuff, not for your sake - but for my own. Some days that is harder than others - I have been looking really hard for the shiny things today. I tried to think happy thoughts about the rain pounding on my window - waking me up at 7 even though it is Saturday - and it worked for a while. It is pretty cosy, especially when you can just stay in bed. When I was walking in to the city to go shopping with T, E & B, the rain was not so cosy any more.


I have had a really slow, low energy day, but I am not all that disappointed for that. Rain can be quite pretty, and at least I do not have to feel bad for just hanging out in the couch.


... and, when all else fail...

2 comments:

  1. Hvis du sliter med dårlig humør i regnet, må du komme til meg neste gang det regner kattunger(som vi sier i Norge, vet ikke om dere er like rare i Sverige). Jeg kledde på meg fullt regntøyutstyr og gikk på herlig tur. Bamse ble så våt at han så helt latterlig ut :) Vi tramper i pyttene, og det er ingen andre ute, så vi føler vi har hele verden for oss selv - dermed går det også an å nynne og synge litt. Etterpå er det inn å tenne opp masse sterinlys. Regn er heeerlig! (men ikke hvis du må en plass der regntøy ikke egner seg da). Kjempekjekk blogg :)

    ReplyDelete
  2. hvis eg hade en hund skulle eg också like regn bedre. :) Eller om det regner kattunger, det hade varit supert!

    ReplyDelete