Monday, 8 August 2011

Post-vacation nerves

You know the feeling, like a bunch of snakes crawling around in your stomach? The feeling you get when thinking about the work-mailbox and what you'll find in there after three weeks of absence? I've got it. I hate it. My mantra just now is "just take one thing at a time and you can handle anything". I like my job. I've got awesome colleagues that I can't wait to meet, but that mail-stress is still there... And to help with that stress, it feels good to look at my new going-to-work-bag that I bought in Málaga (it's a Zara bag, but we don't have Zara in St. Avanger) and the pretty little mustard yellow notebook from the Palaco Real in Madrid. What can go wrong with such lovely items as my help?

1 comment:

  1. Jag skulle också ha börjat jobba i dag, men p g a en otrevlig sommarförkylning verkar det bli först i morgon (konstig antiklimaxkänsla att sjukskriva sig första jobbdagen efter semestern). Mitt mailbox-pirr är dock inte så stort, eftersom jag bestämde mig för att fuska och har kollat jobbmailen hemifrån några gånger redan... (Det kan man ju tycka vad man vill om, men jag är nöjd med mitt beslut.) Kram på dig vännen!

    ps mitt word verifikation för den här kommentaren kan du kanske använda som namn när du startar eget arkitektkontor: fronaark

    ReplyDelete